Zviditeľnite svoj biznis cez podporu zmysluplných projektov

Autor: Bratislavské dobrovoľnícke centrum | 15.5.2018 o 11:06 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  156x

Máte správne hodnoty pri svojom podnikaní? Nehovorte o nich, radšej ich ukážte. Zapojte svoju firmu do projektu, ktorý má význam. Vďaka nemu sa o Vás dozvie množstvo ľudí a nazbierate aj nových zákazníkov.

Mnoho neziskových organizácií či občianskych združení ponúka firmám rôzne možnosti pre spoluprácu. Či už ide o vzájomné partnerstvo, sponzoring alebo charitatívnu reklamu. Niektoré organizácie majú vymyslené zaujímavé projekty, v ktorých nejde prioritne o finančnú pomoc. Jedným z takých projektov je aj DOBROkarta Bratislavského dobrovoľníckeho centra.

DOBROkarta pre dobrovoľníkovDOBROkarta pre dobrovoľníkov (BDC)

Staňte sa DOBROpodnikom

DOBROkarta je unikátny spôsob ako poďakovať dobrovoľníkom/čkam, ktorí sa rozhodli venovať svoj voľný čas iným. Aj keď dobrovoľníci vykonávajú dobrovoľnícku činnosť bez nároku na odmenu, my v Bratislavskom dobrovoľníckom centre si myslíme, že si odmenu zaslúžia. Vymysleli sme preto DOBROkartu. Nárok na ňu majú dobrovoľníci, ktorí za 12 mesiacov odpracujú minimálne 40 dobrovoľníckych hodín. Vďaka tejto karte získajú výhody od vybraných partnerov - DOBROpodnikov v Bratislave a Bratislavskom kraji. Dobrovoľníci sa venujú rôznym dobrovoľníckym činnostiam - doučujú detí v krízových centrách, stretávajú sa so seniormi, starajú sa o svoje okolie alebo sa venujú zvieratám.

Venujte odmenu tým, ktorí ju nečakajú

Stať sa DOBROpodnikom je naozaj jednoduché. Stačí darovať zľavu na Vaše služby alebo produkty pre dobrovoľníkov, ktorí pomáhajú vo viac ako 200 organizáciách v Bratislavskom kraji. Spoznáte ich podľa DOBROkarty, ktorou sa preukážu pri nákupe. Za Vašu štedrosť získate nálepku DOBROpodniku, ktorú si nalepíte na viditeľné miesto vo Vašej prevádzke. Vaši zákazníci tak budú vidieť, že podporujete zmysluplné projekty a dobrovoľníci uvidia, že aj vo Vašej predajni môžu využiť DOBROkartu. Navyše DOBROpodnik dostane reklamu zadarmo na webe a sociálnych sieťach Bratislavského dobrovoľníckeho centra, ktoré má viac ako 6 000 fanúšikov. Dobrovoľníci sa tak o Vašom podniku nielen dozvedia, ale je možné, že sa stanú Vašimi novými zákazníkmi.

DOBROpodnikDOBROpodnik (BDC)

Spoločenská zodpovednosť

Aj keď je so samotným podnikaním množstvo práce a zaberá takmer celý čas, pozerajte sa okolo seba. Hľadajte vo svojom okolí projekty, pri ktorých si s hrdosťou môžete povedať, že aj Vy ste k nim prispeli. Vaši zákazníci tak budú vedieť, že si všímate dianie okolo Vás a pozitívne prispievate k rozvoju komunity.  S týmto vedomím, tak budú vyhľadávať Vaše služby či produkty s oveľa väčším zanietením.

Zuzana Majerčíková BDC

Ak sa chcete stať DOBROpodnikom, stačí napísať na info@dobrovolnictvoba.sk.

Ak sa chcete dozvedieť viac o DOBROkarte, kliknite TU.

Ak sa Vám páči náš blog a chceli by ste nás podporiť v našej činnosti, stačí kliknúť TU.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Staval mosty po celom svete, ten v Janove neustále opravovali

Most talianskeho inžiniera mal problémy aj vo Venezuele.


Už ste čítali?